Reklama w komunikacji miejskiej
Reklama
Reklama jest bardzo
potężnym narzędziem, jakim dysponują firmy do komunikacji o swoich produktach i
usługach potencjalnym klientom.
Ideą reklamy jest
przekonanie ludzi do zakupu produktu lub usługi. Można to zrobić na wiele
sposobów, takich jak reklamy telewizyjne, billboardy i plakaty. Można również
korzystać z ulotek. Marketing istnieje już od dłuższego czasu i ewoluował wraz
z rozwojem nowych technologii. Od jednokierunkowej komunikacji do ukierunkowanego
marketingu, branża reklamowa zmienia się wraz z naszym rozwojem.
Reklama przy użyciu komunikacji miejskiej
Naklejki na pojazdy to
powszechna forma reklamy, którą można znaleźć niemal wszędzie. Często można je
również zobaczyć na karoserii autobusów i tramwajów. Transport publiczny, taki
jak tramwaje i autobusy, może służyć jako platforma reklamowa dla małych firm.
Umieszczanie reklam w transporcie publicznym jest na tyle subtelne, że raczej
nie spotkamy się z narzekaniem na tę formę reklamy. Reklama na poruszającym się
pojeździe jest stosunkowo tania. Koszt naklejenia reklamy na pojeździe i
przekształcenia go w ruchomy billboard to koszt około 6 000 złotych
miesięcznie. Z drugiej strony dostępna powierzchnia jest ograniczona. Jeżeli
sądzisz, że coś takiego mogłoby Cię zainteresować to zapraszamy Cię do: autobusy reklama
Komentarze
Prześlij komentarz