Reklama, marketing oraz transport publiczny
Reklama i parę jej aspektów
Reklama to sposób na
dotarcie do potencjalnych klientów poprzez przyciągnięcie uwagi opinii
publicznej i poinformowanie ludzi o markach i produktach.
Reklama służy do przekonania
ludzi do zakupu usługi lub produktu; można to zrobić za pomocą reklam
telewizyjnych, plakatów, ulotek lub w inny sposób. Branża reklamowa istnieje od
ponad 100 lat i znacznie ewoluowała w ciągu ostatniego stulecia, od technologii
komunikacji jednokierunkowej do dzisiejszej formy marketingu skierowanej do
konkretnych osób o określonych zainteresowaniach.
Marketing przy użyciu komunikacji miejskiej
Reklamy samochodów są
dostępne odkąd istnieje transport publiczny, a nie tylko w autobusach. W rzeczywistości
możesz zobaczyć billboardy lub ulotki, nawet zanim wejdziesz do autobusu lub
tramwaju. Transport publiczny to tania, skuteczna reklama biegowa, którą
przyjmie wiele osób. Jest subtelny i uniwersalny, przez co trudniej powiedzieć,
że są nachalne. Miesięczny koszt reklamy oklejonej pojazdu to około 6000 zł.
Jest to stosunkowo przystępna opcja marketingowa. Ale jak w przypadku
wszystkich poważnych inwestycji, przy tej decyzji należy wziąć pod uwagę wiele
czynników. Warto się z tym zapoznać i sprawdzić, czy któraś z tych rzeczy
mogłaby Cię zainteresować. Jeśli tak, zapraszamy do obejrzenia: tramwaje reklama
Komentarze
Prześlij komentarz