Marketing w transporcie publicznym
Reklama oraz parę słów o niej
Reklama to potężne
narzędzie do przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Pomaga firmom znaleźć
odbiorców dla ich produktów i usług.
Kiedy większość ludzi
słyszy „reklamę”, myśli o reklamach telewizyjnych z modelami i przesadnie
emocjonalną muzyką. Ale w rzeczywistości istnieje wiele innych form reklamy,
takich jak reklamy radiowe i plakaty/ulotki. Branża marketingowa ma już sto lat
i wciąż jest silna. Ewoluował od jednokierunkowych komunikatów do dzisiejszych
zaawansowanych form marketingu [skierowanych do] osób o określonych
zainteresowaniach.
Transport publiczny - reklama
Reklama jest obecnie na
najwyższym poziomie i nikt nie chce tego przegapić. Reklamy można znaleźć
praktycznie wszędzie: w miejscach publicznych, w sklepach, a nawet na zewnątrz
samych tramwajów i autobusów. Transport publiczny staje się kolejną wielką
reklamą, na którą nikt nie będzie narzekał. Tramwaje i autobusy są tak subtelne
i uniwersalne, że mało kto uzna je za natrętne. Koszt oklejenia ciężarówki to
około 6000 zł miesięcznie. Innymi słowy, możesz przekształcić połowę albo nawet
cały transport publiczny w danym mieście w jeden wielki ruchomy rozmnożony billboard.
Nadal może to być opłacalny rodzaj marketingu, ale różni się w zależności od
liczby pojazdów, które chcesz wynająć. Warto zbadać tę opcję i dowiedzieć się,
czy są jakieś samochody, które pasują do potrzeb Twojej firmy. Jeśli coś z tego Cię może zainteresowało, to zapraszamy Cię do odwiedzenia: tramwaje reklama
Komentarze
Prześlij komentarz