Marketing i reklama – transport publiczny
O reklamie
Reklama to proces
zwracania na coś uwagi opinii publicznej, a co ważniejsze – potencjalnych
klientów. To narzędzie, które pozwala firmom komunikować się o swoich
produktach i usługach z potencjalnymi klientami.
Reklamę można wykonać na
wiele sposobów, takich jak reklamy telewizyjne, billboardy, plakaty, ulotki i
wiele więcej! To sposób na przekonanie ludzi do zakupu produktu lub usługi.
Branża reklamowa istnieje od ponad 100 lat i zrodziła nowe możliwości w postaci
technologii marketingowej, która wyprzedziła stare formy dystrybucji uwagi.
Zapewnia reklamodawcom dane, wskaźniki i raporty na temat tego, kto angażuje
się w ich treści.
Reklama i transport
publiczny
Reklamy na przystankach autobusowych, naklejki na samochody i tyły autobusów to popularne metody reklamowe, które można zobaczyć wokół nas. Ludzie w transporcie publicznym prawie nic nie zauważają, a co dopiero czują się naruszeni. Jeśli szukasz taniego sposobu na promocję swojej firmy, jedną z opcji jest oddanie całego naszego pojazdu reklamodawcom na miesiąc. Każdy kierowca obejrzy reklamę podczas jazdy w pojeździe, a wszyscy pasażerowie zobaczą ją przy wsiadaniu lub wysiadaniu. Kosztowałoby to około 6000 zł miesięcznie. To wciąż stosunkowo tania opcja, jeśli chodzi o marketing, ale zależy to też od tego, ile takich pojazdów chcemy wypożyczyć. Warto zapoznać się z tą opcją i obliczyć, jakie mogą być korzyści z korzystania z tego rodzaju marketingu.
Zobacz: Komunikacja miejska reklama
Komentarze
Prześlij komentarz