Marketing i reklama – transport publiczny





O reklamie

 

Reklama to proces zwracania na coś uwagi opinii publicznej, a co ważniejsze – potencjalnych klientów. To narzędzie, które pozwala firmom komunikować się o swoich produktach i usługach z potencjalnymi klientami.

Reklamę można wykonać na wiele sposobów, takich jak reklamy telewizyjne, billboardy, plakaty, ulotki i wiele więcej! To sposób na przekonanie ludzi do zakupu produktu lub usługi. Branża reklamowa istnieje od ponad 100 lat i zrodziła nowe możliwości w postaci technologii marketingowej, która wyprzedziła stare formy dystrybucji uwagi. Zapewnia reklamodawcom dane, wskaźniki i raporty na temat tego, kto angażuje się w ich treści.

 



Reklama i transport publiczny


Reklamy na przystankach autobusowych, naklejki na samochody i tyły autobusów to popularne metody reklamowe, które można zobaczyć wokół nas. Ludzie w transporcie publicznym prawie nic nie zauważają, a co dopiero czują się naruszeni. Jeśli szukasz taniego sposobu na promocję swojej firmy, jedną z opcji jest oddanie całego naszego pojazdu reklamodawcom na miesiąc. Każdy kierowca obejrzy reklamę podczas jazdy w pojeździe, a wszyscy pasażerowie zobaczą ją przy wsiadaniu lub wysiadaniu. Kosztowałoby to około 6000 zł miesięcznie. To wciąż stosunkowo tania opcja, jeśli chodzi o marketing, ale zależy to też od tego, ile takich pojazdów chcemy wypożyczyć. Warto zapoznać się z tą opcją i obliczyć, jakie mogą być korzyści z korzystania z tego rodzaju marketingu. 



Zobacz: Komunikacja miejska reklama

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak urządzić balkon?